Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních. Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe. Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů... Celý popis

Koupit za 349 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních. Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe. Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. vázané vydání, 216 stran.
Zobrazit více

Parametry

Žánr odborné
Rok vydání 2019
Nakladatelství BizBooks
Autor Leoš Bárta
Počet stran 216
Výrobce Bizbooks
Vazba pevná
Jazyk české
Zobrazit více parametrů